Sokkal őszintébben

|

Ókori és reneszánsz alkotások, body builderek, szado-mazo és virágok. Csak pár téma, amely megihlette a 20. század egyik legnagyobb fotográfusát, Robert Mapplethorpe-t.

Robert Mapplethorpe: Önarckép (1975) © Robert Mapplethorpe Foundation. Used by permission.

Alkotásairól maga Mapplethorpe úgy vallott az ARTnews magazinnak, „hogy nem szeretem a sokkoló szót. Én a váratlant keresem, azokat a dolgokat, amiket még sosem láttam.” Hogy mennyire így van, arról a saját szemükkel is meggyőződhetnek majd a Ludwig Múzeum május 25-én nyíló tárlatán. Azonban ha nem bírják kivárni a megnyitó időpontját, akkor most Európa több városában is bepillantást nyerhetnek ebbe a rendkívüli életműbe. Milánóban a Forma Foundation for Photography állítja ki képeit április 15-ig, ezzel párhuzamosan pedig az angliai  Burg Hall Dunoonban nyílik tárlata március 24-én. A galériában az említett tárlatok anyagából láthatnak egy válogatást.
A képek forrása a The Robert Mapplethorpe Foundation, közlésük az Alapítvány engedélyével.[gallery link="file"]

A bejegyzés trackback címe:

https://ludwigmuseum.blog.hu/api/trackback/id/tr55132450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása